Friday, May 06, 2011

Cari Gaduh



Comments
56 Comments

56 Kokokan Suci:

shahidatul fatihah said...

huhuhu..mmg kbudak2kn..
mcm r kte tgoda ngn kad altromen die tu..huhuu.

IQ = Iez Qis said...

hahaha! siot je cari gaduh dan buat jeles kt abg sndri~~

Are Kam Eq Bayl said...

pertamaxxxx

Are Kam Eq Bayl said...

lulz

Puteri Iqa Izyan said...

haha. ngeks.

TINA said...

ASSALAMUALAIKUM

BOLEH TAK BUAT ENTRY PASAL ADSVERLETS.TENGOK WEBSITE DIA ENGLISH.TAK PAHAM.TOLONG TRANSLATE BOLEH?

TERIMA KASIH

Red said...

HAHA. tu bukan cari gaduh. cari kena pijak tu. HAHA

nazirulhazwan~ said...

dem!gua mmg suke lu punyer entry.haahah

zalizalu said...

aik? perkataan romen dah tuka jadi kokokan suci?

javanese DOVE ! said...

kau ni ayeem,
di sebabkan kad otomen tu pun kau boleh buat bahan nak gaduh dan jeleskan abang kau sekaligus.

budak-budak betul kau masa zaman budak-budak dulu.
(erk?)

tapi best!
sebab aku pun suka gaduh dgn abg-abg aku!
tak pdn dgn pempuan,
pedulik ape aku.

Miss Siti said...

chomel la yeem! tp ni kes adik buli abang nih. haha!

cik ziqa said...

ahaaa..giler dengki kamu ni . haha . dasar kanak2.. :P

adrinaqamarina said...

adik buli abg. hehe. kim salam abg! :P

Aunty P :) said...

busok ati punye adek .

buDAK keCIK said...

oh. ak pun suka sgt carik gaduh ngn adk2 ak.

padahal, ak ni kakak sulung. hebat x ak. wahaha

putrifayad said...

hahaha..sebijik mcm adik kte kt umah..:)

Eyka said...

haha..nakal gilaa~ :)

ghost writer said...

masa kecik gaduh pun kecik2 jer punya hal..

HALIM said...

Ringkas dan padat bro..I loike! haha

Jue said...

hahaha psl altromen pun nak gaduh2 hahaha

Ninie said...

nape xde klimaks ni?

misz farahniza said...

siyes...
sgt comel dan nakal...haha

Faiz Tapit said...

eh, dah takde perkataan lucah2 ke? ahhhh

temuntirung said...

kokokkan suci? hahaha
oke2.. memang ku akui memang sungguh batak dan jakun ko pada zaman muda2 dulu hehe

MyzaAli said...

tak suke jd adik. sbb abg sume suke buli. grrrrr ayeem lak terbalik... brani buat kt abg cmtu kan...

cik qiqilala said...

mmg suke carik pasal la tu kannn.

AKU CHUN said...

Perlulah kan bergaduh sebab nak tunjuk kad. hahaha. terbaekkk ah!

ini aku? said...

adooiii~ kemain ko buat camtu ye.

aque said...

hahahha terbaek la ayem... hahhahaha...

fara pown sukew wat cenggitu.. tapi wat kat adik la.. huhuhu

[sutera kasih] said...

nakal sungguh, gara2 kad jd gaduh hehe

ABU said...

loh!! itu jak..tak lucah pun..keh keh..

Syat0za Zai said...

hjahahahahhah, zaman budak2 mmg gini --:

Aujinz said...

muahahahhha..abang ko tergude tak?

hamzah ian said...

mane tetek?

iyou said...

memang nakal!
lagi nakal bila buku latihan jadi diari! hahahaha... comel!

Pijahh' de-Arr said...

mau cari gaduh ngn aku tak???

kusiberjalan said...

huh? -..-" *sambil mengangkat kening muke seyes...

Gayahspears said...

aku nk ckp satu je... kretif buku latihan ko :P huk3 naseb bek xde gmbo bulat2~ahaks

Gayahspears said...

aku nk ckp satu je... kretif buku latihan ko :P huk3 naseb bek xde gmbo bulat2~ahaks

Noor Idayu binti Azmi said...

awww, dah nampak perubahan sikit laa :) nway, tu ke prngai ayeem dlu? deem ngade2 lebih la tu :P

Max SayAm said...

ahaha..apo ke bndala..sepupu sy slalu wat aksi altomen.*tetibe

ank_amin said...

annoying gila buat muka cmtuh kt page 3rd-last. heh!

~syue~ said...

hahaha.. tu je? jaat lah, eh tak..ayeem nakal bebenor ye..hehe

nama ayeem ada sekali dalam entry syada. huhu.. jgn marah naa ~ :P

wannurfazrini said...

hahah standart la tu kan?> kau igt kau kuat ke ? sekeh kang :p

eszol raar said...

ok

Echin Nadiossa said...

hahah jahat gila ayeem ;p

The Sharkox said...

kalu aku la abg engko masa tu, aku hentak dulu sepam dua kepala ko kat dinding tu.. tak de kerja cari gaduh pasal nak berlagak ada kat atromen..

Cik Ainaa Mania said...

haha , annoying kot buat muka siol tuuuu :D

ParkAir said...

Apasal abang ko takde balung?

Ayeem Jemain said...

@fatihah haha da pompan mmg tak tergoda

@IQ haha nakal kan?

@akim haha pertamax la sangat kan

@iqa hehehe

@tina wa'salam. insyaallah. tak pun cuba google dulu

@red hahaha. mmg stok kena pijak kan?

@nazirul haha tenkiu bro. jeles tak?

@zali hoho dah suci...

@javanese haha ganas! org jawa mmg ganas kot? haha

@siti haha tp salunya ayeem yg kena buli haha

@ziqa hahaha mmg bebudak tol pangai

@adrina haha kem salam plak.

@aunty hahaha

@kecik haha yg sulung la salu buli

@fayad haha budak2 sume sama

@eyka haha agak laaa

@ghost haha nama pun kecikk

@halim haha thanks bro. no lucah2!

@jue haha tu lah pasal kan.

@ninie skang takde klimaks2 dah haha

@farah haha tenkiuuu

@tapit hahaha. jgn harap!

@temun haha bebudak biasa lah bro

@myza hahaha mesti lah berani :p

@qiqilala haha masa kecik je

@chun haha mesti lah. bg jeles!

@iniaku hahaha jahat kan?

@aque haha tak berani wat kat abg/kakak?

@sutera hahaha tu la

@abu hahaha takmo da lucah2

@zai haha kita semua serupa

@aujinz haha aku lupa tang tu

@hamzah saya insaf sudah

@iyou haha tenkiu. jgn jeles!

@pijah takmo. aku takot org rambot merahh

@kusi haha apa lu nak?

@gayah haha aku ingat nak letak ko punye dah. hahaha

@idayu haha mmg betul lah tu

@max tetiba sgt pehal? haha

@ankamin hahaha. annoys kan?

@syue hehe tenkiuu

@fadz haha aku mmg kuat!

@eszol k

@echin haha nakal je laa

@shark hahaha. ingat aku takleh hentak balik kepala hang?

@ainaa hahaha kan? rasa nak tampar tak?

@parkair haha dia bukan ayam.

Isteri Encek Bard said...

hahha, nakal... IEB dulu kalau buat jahat suker tuduh adik2 buat.. lagi jahat.. huhuhu

Ayeem Jemain said...

@ieb haha jahat. kakak yg jahat! haha

aima said...

suka la dgn diari ayeem ni...mcm mn buat ni...

Ayeem Jemain said...

@aima hehe buat guna flash aje ;)

Edy Fee said...

syok gak ade abg mcm tu..abg2 aku sume jauh jarak umur..tak rapat

Edy Fee said...

syok gak ade abg mcm tu..abg2 aku sume jauh jarak umur..tak rapat