Monday, September 26, 2011

Cantik Mana Pun Dikau

01. Cantik mana pun dikau, kalau korek-korek hidung ada timah kelabu jugak.

02. Cantik mana pun dikau, kalau lepas makan ada tahi gigi jugak.

03. Cantik mana pun dikau, kalau kena hujan tetap basah jugak.

04. Cantik mana pun dikau, kalau berpeluh celah-celahan bau hamis jugak.

05. Cantik mana pun dikau, kalau pinjam PTPTN kena bayar balik jugak.

06. Cantik mana pun dikau, kalau gagal pelajaran kena marah dengan mak jugak.

07. Cantik mana pun dikau, kalau duduk tepi buaya kena baham jugak.

08. Cantik mana pun dikau, kalau jatuh motor kepala benjol jugak.

09. Cantik mana pun dikau, kalau kentut senyap-panas bau telur jugak.

10. Cantik mana pun dikau, kalau naik bas RapidKL kena bayar RM1 jugak.

11. Cantik mana pun dikau, kalau kencing kena cangkung/duduk jugak.

12. Cantik mana pun dikau, kalau mengandung perut besar jugak.

13. Cantik mana pun dikau, kalau call boyfriend guna telefon rumah kena caj jugak.

14. Cantik mana pun dikau, kalau kena sakat hantu esoknya demam jugak.

15. Cantik mana pun dikau, rupa kau tu pinjaman Allah jugak.

P/S: Hai perempuan cantik, sentap tak? Kalau sentap, jom kapel dengan abang.



Comments
81 Comments

81 Kokokan Suci:

SweetyMui2 said...

paling suka yang ke 15 :)

alepridz said...

nasib baek aku dikategori HUDUH... fuh~

Asyila Zainuddin said...

aku tak pinjam ptptn.. :p

Eyka said...

untgg laaa jdi cntikk..hahhaa..klu jadi kack sme tak mcm kat atas? haha:P

okbai :)

kura said...

kasihan perempuan. lepas ni semua tauuuucenggg letu. hahaha

SyazwanSarawak said...

hensem mana pun dikau please. haha!

Fina Fento said...

sib baiklah tak berapa lawa

miratun madihah said...

sentap hati mak nokk :D

misz aen :) said...

hensem mana pun dikau xde???hahaha

SitiNurIzzati said...

ngeng + mereng ! cisss sungguh

wannurfazrini said...

hahah betul tu. semua manusia sama sajaaaaa!

..cik gugu.. said...

aku x pinjam ptptn.. aku pinjam mara.. masih cantek ke?? muahahahah!

syirah rasid said...

hahahahahah! semua betol. nAK tambah g,
kalo tua, beruban jugak,
kalo kulit cekang, bekedut gk. muahahaha

gelak guling2.
aku huduh :D

ikeen said...

oohoo. kalau sentap kene couple ke?. huhu

Noorul Amera Adnan said...

lepas nie buat ensem mana pun kau...
>.<

DaYaH JeLitA said...

nasib baik aku pakai dg kol pree..kihkihkih

imaza93 said...

ada pulak idea nak tulis benda alah niii =.="

akilDAXemoMACHO said...

nasib aku dilahirkan menjadi kacak *ok, aku sendiri pun nak termuntah* hahhaa. anyway, nice one.. selalulah kreatif ye.. hilang sakit minda nih..

ked said...

seb bek aku tak cntik..kiut je..hahaha

noralisme said...

xmampu ptptn ni,dapat biasiswa je..so xcantik la ni ae,sentap nyah

Gadis Misteri said...

kacak mana pun dikau, x dpt gak pompuan cantik..

sentap tak? haha.. sori, k bye~

missa said...

lelaki yg patot sentap.. nak yg cantek je. grrr !! =P

Syazwan Che Deraman said...

cantik mana pun kau.
KENTUT BAU CAM HAROOOOMMMMM..

naseb baik tiap kali aku kentut.
aku sembur perfume.

♥ norlida ramli ♥ said...

haha..sentap hati mak nak :p

cik_miemy said...

hahah untug cpe2 yg cntik tu ^_^
ske tgk owg cntik...
sb diri ni xcntik :p

Nafisah Ruslan said...

saya tak cantik.. saya comel. so takde kaitan kan? hehe

Stefaniza Ramona said...

ganti ngan "hensem mana pun dikau" ok gak :p

nerves said...

aku tambah 1 lagi..

Cantek mane kau...kalau abang ayeem mintak.no tepon tak layan...tak gune jugak

kankankan

Nyamuk Terbang said...

buruk mana pun aku
ttp xmaw kapel dgn abang ayeem ayam
okbai

budakampung said...

jadah kau ayeem~ LOL

Famili Ceria said...

wow..terbaik la kata2 nie...

Jom terjah sini:
1)Pelik!! Nasi Berlaukkan Kondom di China
2)Kesian…Gadis Muda Berwajah Tua
3) Transformers:Dark Of The Moon (2011) DVDRip RMVB Hardsub

azurin ramli said...

aku tak cantek pongg.so, tak terasa .wakaka :p

eyka1992 said...

no.10..
haha..
bas rapid area uitm jer cas rm1..
:)

Aesya Zealous said...

xcantik.xterasa.kbai

iyou said...

pergh! tersentap I!! kira jadik la nih kapel???

reenapple said...

sib baik aku tak rasa aku nie cantik.. ahahha

Dhiya Fariza said...

Ok sentap, jom kapel. Hahahaha. Semua mahkluk yg dicipta Tuhan itu cantik.

bighagenjo said...

:)

miss R :) said...

kalau semua cantik sapa yang nak jadi tak cantik . kbai.

ctpayong said...

haha ayeem memang macam2..pasni wat entry hensem mane pon dikau..=P

erniemusliana said...

fuhhh~~~~

♛ The Sniper said...

untung la aku x cantik , wakakaka .

Cik Eka said...

kesimpulannya....satu jer

kita semua tak sempurna..

:)

like like

sergeant keroro said...

sayo tak sentap, sayo alien :P

p/s : thumbs up!

nurkaloi said...

same jerk utk lelaki hensem kan kan heee

O'gosh said...

hehe..xper...yang penting CANTIK....hehehe

mas saari said...

betul tu...kecantikan itu hanya sementara!

ღ p!nk veLvet ღ said...

naseb baik x feeling chanteq, tade lah sentap sgt, ahaks~~

Faiz Tapit said...

cantik mana pun dikau, kau tetap ayamku.. <3

cakakabo said...

aku cantik...tp aku xyah byr PTPTN huhu

FatihaMedan said...

HAHA !

ezzaty said...

like.like.like :D

Ekinn Zhareef said...

kalau mak ekin, dia suka cakap macam ni, "CANTIK MANA PUN DIKAU, TAHI KAU TETAP BERBAU JUGAK". hahahahaha.

nazirulhazwan~ said...

shitted.

Nur Aischa said...

brrr hahaha. semua org sama rata je :)

faten osman said...

hahaha. x tahannnn

miSs aMaL said...

bahaha.nsb baek xcntk:P

Umie Artoqiemie said...

ayeem ajak kapel sebenarnya ni..

chekgu kechik said...

nak tambah..

cantik mana mana pun dikau, lepas kahwin ke ceruk dapur juga tempatnya..hehe..

Namee Roslan said...

hahah! segment baru ke ayeem ! segment cantik mana pun dikau! :D

0nenanina Vanilla said...

hot entri ni.haha

syira rahim said...

hahahaha. terbaikk :D

Fara E's said...

kfine

diya said...

terbaik punya entri.
siapa rase cantik mmg terasa lah tu,
HAHA

Ayu Aurora said...

spe sini cantik ?? tak ngaku sudah

kuikuikui ,....

cik hani said...

hikhikk...sentap ke x yang membcanya..hihii

bloghok said...

kok koko kokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Engku Sofea said...

yang ke 15 terbaik :)

Farah Hanis said...

LOLOLOL tak sentap pung :D

merahitujambu said...

wakakah..betul gak cantik mana pon kau..hensem mana pon kau tetap semua tu ada

IQ = Iez Qis said...

nak ambek yang pesanan tu je, hahahaha!!!

nyway, aku xcntek tapi aku kesah yang ke-15...

Suraya Faizal said...

cantik mana pun kau, baca entri ayeem senyum jugak...aci x?hehe

Mat Pintu said...

terasa i yuuuk!

aiko farahshahida said...

HAHAHA.

tang p/s tu mmg superb!

kusiberjalan said...

kite pakai helmet naik mot amcam? benjol gak ke der? juhuhuhuh bile leh couple? yok datink... ahahaha!

.diannorhayati. said...

haha. sy hodohh. taknak ayeem :P

ieyza afieyna said...

haha..:D

YOUsoF said...

16. Cantik mana pun dikau, kalau berak guna tangan kanan jugak.



No. 15 memang terbaik!

Ribena lalalaaa~ said...

heheh..sentapppp

salwaismail said...

xboleh blah. cantik je ajak kapel. haha :D

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

HAHAHA ayat last. terbaekkkk..

p/s~ lame x blogwalking kat sini. hellooo ayeem ayam ^^