Thursday, November 08, 2012

Personaliti Pemakai Beg

A - Galas Biasa
Normal saja orangnya, takde apa yang menarik namun jenis suka didakap dari belakang oleh pasangannya
B - Galas Terbalik
Seorang yang berjiwa keibuan/kebapaan dan romantik kerana ingin mendalami dan mengalami perit jerih seorang ibu mengandung 
C - Silang Biasa
Baik hati orangnya kerana dengan murah hatinya memudahkan peragut buat kerja
D - Silang Menyilang
Berhati-hati dengan yang ini, jenis suka sailang member punya balak/awek 
E - Silang Tengkuk
Buat yang mencari suami/isteri, pilihlah yang jenis ini, alim orangnya. Jenis tak sabar-sabar nak  pergi menunaikan haji/umrah 
F - Silang Kepala
Jenis yang ini biasanya orangnya nakal-nakal, samseng dan suka main kepala. Sangkut beg kat kepala tu feeling Rambo lah tu kononnya



Comments
43 Comments

43 Kokokan Suci:

✿Gucciey Lavender✿ said...

hahah . macam2 ...

Syat0za Zai said...

yang beg lilit kat pinggang tu apa plak ek?

nawwar_hanifah said...

haha!!part xsabar nk gi umrah tu yg xmenahan~

Puteri Farahin said...

Haha.. Memandai je..

Puteri Farahin said...

Haha.. Memandai je..

Ana Farhana said...

semue pon pernah.. acene??

CekbOlat-bOlat said...

bolat jinjing je beg tu . kahkah

Haris Khairuddin said...

x sabar nak gi umrah eh? bagus.. kecik2 dah ada niat. lol. :P


oh..aku suka main baling dart tu.. musti target ball's eye punye. muahahaha. ;p

Sayidah Nafisah Ruslan said...

hahahahaahahhahaha.. sengal~

-effa ayub- said...

A saya : biasa-biasa saja :)

♥ Nana BamBam ♥ said...

eh..saya selalu pakai beg jenis C..

aduyaii..macam2

athirahmazlan said...

ayeem pakai yang mana? eheee~

Mila Ahmad said...

saya yang C, memg baik hati t boleh beli beg lain huhu...

Anonymous said...

umrah?hahahahaha

Lizzie Yasmin said...

Tergelak besar aku, yang tak sabar nak pi haji tue. hahaha

hOney n' cLOver said...

macma tak boleh terime je..hahahaha

AsyieqiN Rkey said...

hahahah! menarek..

BTW..header sangat fun...

boleh plak terkena kat tuttt..pastu cakap tak beranak la aku...comel okeh!

misz aisya said...

haha. kreatif btol pale otak ko.. nway, aku suka pkai beg style B n D. :P

cx's said...

hahhahah! boleh laaa.. ;p hahahaa

Nyamuk Terbang said...

idea ayeem xmngarut xsah

Aziz Syaidahtul said...

hahaha... baik hatilah sangat...

Ain Norainsyah said...

semua cara kat atas ni aku pakai..maknanya aku ada masalah personaliti ke?haha

DaYaH JeLitA said...

kahkahkah lawak tolll...tapi kuang aja permain orang nak p umrah..hahakk

haasyaa said...

Asal muka dia tak boleh nak lagi garang mcm budak sekolah bermasalah.

wisata bakti alam said...


kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Namee Roslan said...

hahaha. ada je nak buat lawak. otak bergeliga betul.

syamin ariffin said...

hahahaha.x tahu mana satu boleh pakai.

jimin said...

Dulu aku A. tapi beg asyik kena tarik dari belakang sebab aku pendek :(
skg dah D. hahahhaa

Izzah Azizah said...

ahahahaha ! comel pulakk.. bila sye kurang betul suka bawak bag cara F. kehkehkeh ! Btw, blogwalking here :)

aswadz said...

tp bdk skang dah x bole dah nak silang kat tengkuk atau kepala. sbb beg berat. mau patah tengkuk kalo letak kat tengkuk. kalo kat kepala, aku rasa x mampu nak pandang ke dpn dah, sbb kepala dah mendongak ke atas.

TwiggyLiyana said...

Gaya C, saya la tuh, ahhahha

izfanora said...

hahahaha.. tergelak2 baca tafsiran tue.. ada ke patut beg jd ukuran.. :P

Myra Jay said...

Jenis yang E tu yang tak menahan.. Manalah tahu kan ada rezeki :D

aque said...

Urm urm urm.....

Kat kilang x de calon suami yg bawak beg mcm tu... ish ish ish

Fyqa said...

hahahahahaha ske2 hati je :P

aimi adilah said...

ahahahhaha kalau pilih 2 blh x???

Tulus Sweet said...

macam betul je ni....fakta bagus ni. haha

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

selalu silang

ade2mama said...

yang D tu kelakar heheh

ade2mama said...

yang D tu kuang ajar hheheh

Canis Lupus said...

D tu stock budak nak kena sepak jer.Takpun dorang dari india, sebab bukan apa dekat india tu orang angkat barang guna kepala.

kacang buncis said...

hahahaha....kalau beg gantung kat perot cmna plak?hehehhe

fatimatuzzahra said...

saya C..hehe baik hati le sangat ek..tapi kalau peragut tu nak meragut, susah ke senang dia akan ragut gak..so biarlah senang dia ragut..dari terseret kita sekali..

Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia